Livrädd!

Nu tror jag tyvärr mensen är på gång om jag känner mig kropp rätt.
fruktansvärd PMS, ont i ryggen, finnar varav en stooooor innebrännare, hungrig hela tiden, ett sjukligt begär av salt (helst i form av bacon), trött som tusan, och besök på toa oftare än vanligt, brösten är också ömma men det är biverkning på progestoronet (crinone)... Samtidigt som jag vet att jag alltid har det såhär innan mens så vet jag ju att det även är graviditetssymptom, men jag har aldrig varit gravid så jag vet inte hur det känns, men jag vet att det är samma visa varje månad när Tant röd har bestämt sig för att förstöra mitt liv. Imorgon ska jag ta den sista dosen crinone så mensen kommer nog komma ons-lör om den kommer (håller ju såklart fortfarande mina tummar) 
Ruvardag 11 idag alltså, låt tiden gå snabbt.

Jag har iaf bestämt mig för att om mensen kommer så ska jag trösta mig med dessa skor från Michael Kors

Klart slut!




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mindromomettbarn.blogg.se

Vår dröm om ett barn... Efter att ha försökt själva i 3år, testat kinesisk medicin och gjort 1IVF försök är vi äntligen gravida...

RSS 2.0