Förberedelser äggplock!

Dagen går åt till att förbereda sig kroppsligt och mentalt inför äggplocket imorgon. 
Startade dagen med godfrukost och nypressad råsaft. En härlig PowerTalk tillsammans med min älskade man och lite reflektioner över ivf processen. 
När vi kom hem gjorde jag en smoothie fullproppad med nyttigheter. (Avocado,spenat,rödbetor,banan, jordgubb och ingefära) 

Riktigt god och väldigt nyttig. 
En stunds meditation,
Och snart ska jag bege mig till gymmet för ett bodybalance pass. 
(Les Mills BODYBALANCE™ är en varsam blandning av yoga, tai chi och pilates som gör dig centrerad och lugn. Med hjälp av fokusering, andning och en serie av noga utvalda rörelsekombinationer tränar du styrka, balans och rörlighet till mjuk musik. Kombinationen av tekniker och rörelser ger dig ett fysiskt träningspass, samt inre balans och harmoni.).    
Precis vad jag behöver just nu helt enkelt, annars brukar jag för det mesta köra tuffa konditionspass men nu innan man vet om det går eller inte ska jag träna lite lugnare och ta hand om mig själv på bästa tänkbara sätt! ☺️




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mindromomettbarn.blogg.se

Vår dröm om ett barn... Efter att ha försökt själva i 3år, testat kinesisk medicin och gjort 1IVF försök är vi äntligen gravida...

RSS 2.0