Festen med cirkustema!

Igår var vi på den där cirkusfesten jag har berättat om. Det var så himla himla mysigt! Dem hade verkligen gått ALL IN! 
Allt andades cirkus, inbjudningar, mat, popcorn, musik (i början), alla hade verkligen ansträngt sig med utklädnad, vimplar, dansbana, ALLT ALLT ALLT! Jag blev så himla imponerad och inspirerad. 





Och om Prick e kvar i mig så har hen fäst sig i livmodern nu. 
Många frågar hur jag mår. 
Jag mår hur bra som hellst. Det ända är att jag är trött som tusan och mina bröst är fruktansvärt ömma (men det är biverkningar från crinone) och sen har jag lite humörsvängningar, men det är ingen biverkning, det är väl bara så livet är just nu. Jag har börjat meditera lite för att föra lugn till mig själv och Prick, igår var jag på en välgörande helkroppsmassage (blandning mellan thai och olja) , stressar inte längre, och är så snäll jag bara kan mot mig själv! 
Det känns som det kommer bli en låååång väntan till den 30aug. (Om jag nu kan hålla mig till dess) 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mindromomettbarn.blogg.se

Vår dröm om ett barn... Efter att ha försökt själva i 3år, testat kinesisk medicin och gjort 1IVF försök är vi äntligen gravida...

RSS 2.0