Explosion!

Hela mitt ansikte har exploderat upp i ett fruktansvärt finnhav! Prickar över allt! 
Känns så himla ofräscht för hur man än försöker sminka över det så blir det inte bättre, och när man tittar sig i spegeln blir man bara ledsen. Det gör såklart inte det bättre att humöret är lite svajigt, det blir svårt att peppa sig själv då! 
Jag antar att det är hormonerna... Men jag kan inte undgå att smygönska att det är ett tecken på graviditet. 



(Bilder från gårdagens promenad i naturen, på långt håll så ni blir förskonade av mitt prickiga fejs 😔)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mindromomettbarn.blogg.se

Vår dröm om ett barn... Efter att ha försökt själva i 3år, testat kinesisk medicin och gjort 1IVF försök är vi äntligen gravida...

RSS 2.0