Dålig dag!

Så var det dax för en dipp igen på denna långa berg & dalbanaturen som aldrig verkar vilja ta slut! 
Jag oroar mig konstant just nu för hur allt ska gå ihop när vi blir föräldrar eftersom jag driver ett företag. Sen blir jag arg på själv för att jag oroar mig och min sambo försöker lugna mig med att det kommer lösa sig. Men jag är expert på att se hinder innan dem ens har dykt upp och hellst vill jag ha löst saker innan det ens har hänt (för då behöver det kanske inte hända) 
Samtidigt så tänker jag och inser att det jag vill just nu, mest av allt är att bilda familj med min älskade man. Och om jag får välja... Så väljer jag det framför allt. Jobbet kommer lösa sig, och gör det inte det... Så är det väl inte meningen att jag ska vara frisör då. 



Försökte rensa tankarna, i vårt vackra Malmö med Håkan sjungandes i lurarna "säg aldrig förbi (?) säg att du är fri tillslut fast du vet att hälften av dem som kämpar går under och hälften av dem som älskar exploderar" 
Det var en skön promenad men mitt huvud känns tungt och humöret svajar. 

Har tagit spruta nr 4 nu och det gör mer ont nu. Imorgon ska jag lägga till en annan spruta också, så imorgon blir det två sprutor i min svullna mage. 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mindromomettbarn.blogg.se

Vår dröm om ett barn... Efter att ha försökt själva i 3år, testat kinesisk medicin och gjort 1IVF försök är vi äntligen gravida...

RSS 2.0