Behandlingsstart!

Gråter gråter gråter!  Vilken fantastisk lättnad... Nu är vi på gång, imorgon ska jag ta första sprutan! Skickade genast till några av mina nära, vilken kärlek och vilka fantastiska människor vi har omkring oss, kärlek till er ❤️❤️❤️
Här är ett utdrag från mina fina...

"Jaaaa äntligen! GRATTIS och massa kärlek från mig och Tyson! <3<3<3"

"Härligt med positiva nyheter! Vi gläds med er och hoppas att allt blir som ni har längtat efter. <3 och ha en trevlig helg!

Puss & Kram..."

"Åhhh Yes ääääääääntligen är det den tur!!!!😃😃😃😃 stort Grattis min fina vän jag får rysningar genom hela kroppen 😃 fantastiskt! 💕💕"

"❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️ de e du så jävla värd! Lycka till min fina vän ✊"

"Wow älskling! Nu håller vi tummarna! 💖💞👍"

Tack tack tack från hela mitt hjärta för att jag har er i mitt liv! ❤️❤️❤️



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mindromomettbarn.blogg.se

Vår dröm om ett barn... Efter att ha försökt själva i 3år, testat kinesisk medicin och gjort 1IVF försök är vi äntligen gravida...

RSS 2.0