3års förlovning

3års förlovning idag. 
Jag skyndade mig hem från jobbet för att tvätta eftersom det var jag som skulle göra det idag (för en gångs skull) men när jag kom hem var all tvätt fixad och världens finaste (kanske inte finaste men bästa iaf) present stod på diskbänken. 

En RÅSAFTCENTRIFUG! 😁😁😁
Jag har länge sagt att jag velat ha en sån men inte riktigt velat lägga pengar på det själv. Och det hade såklart min klippa lagt på minnet! 
Dessutom hade han proppat kylen full med frukt och grönt så det var bara och börja! Helt underbart gott var det 😍
Tack tack tack fina älskling, jag ska inte göra dig besviken! ❤️


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mindromomettbarn.blogg.se

Vår dröm om ett barn... Efter att ha försökt själva i 3år, testat kinesisk medicin och gjort 1IVF försök är vi äntligen gravida...

RSS 2.0