Falkenberg



Är med min fina sambo på en underbar spaupplevelse i Falkenberg. 
Som vanligt när vi har tid på tu man hand så bestämmer sig röda odågan för att dyka upp och förstöra vår romantik. 
Fast jag är lättad denna gången att mensen kom. 
Men kanske inte såhär olägligt. Nu ligger jag här efter middagen med mensvärk och önskar att jag hade packat ner värmeflaskan. Men mensen är 2dagar tidig så inte visste jag att den skulle komma och jävlas just idag! 

Vi har pratat giftemål idag, fantiserat och diskuterat. 
Jag älskar honom som inget annat och ser fram emot ett långt och lyckligt liv tillsammans. 

Vi har bestämt att vi ska ringa ivf i veckan och fråga ang rödahundsprutan. 
Beroende på vad dem säger så tror jag att jag vill ta en paus till vi får påbörja behandling. 
Jag orkar inte med örter, akupunktur, temperatur och stenkoll. Jag behöver avkoppling... 

Avkoppling att vara närvarande i nuet, känna, lukta, njuta... Av varje sekund, andetag. Med dig. I varje steg. Tillsammans. För alltid. Du&Jag








Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mindromomettbarn.blogg.se

Vår dröm om ett barn... Efter att ha försökt själva i 3år, testat kinesisk medicin och gjort 1IVF försök är vi äntligen gravida...

RSS 2.0