Wallmarks

Då har vi varit hos Calle igen. 
Han konstaterade ett min cykel inte var den skulle, jag visste inte själv hur det skulle se ut rent temperaturmässigt. 
Såhär ser min ut. 

Som ni ser så är temperaturen lite obestämd. Tydligen ska det vara så att temperaturen ligger på samma och sen under ägglossning går temperaturen upp minst 0,5 grad och min gick upp ynka 0,2. Men efter ägglossningen ska temperaturen stanna uppe fram till mens. Men det gör inte min utan den kämpar med att hålla sig uppe och går lite si sådär. 
Han menar att det är bra, för hittar man inga fel och man inte lyckats bli gravid det är då man borde bli nervös, annars går det mesta att fixa. 
Jag berättade även för Calle om min fruktansvärda PMS och han sa att det var bra och att jag skulle stå ut (ja, och helst min man också;))



Akupunktur fick jag idag också, i händerna och benen. 
Idag gjorde det så ont att jag inte kunde hålla tårarna tillbaka. Samtidigt så är jag ju som sagt extra känslig nu, blir arg och lättirriterad, gråter, och tack och lov så är jag däremellan hyfsat glad. 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mindromomettbarn.blogg.se

Vår dröm om ett barn... Efter att ha försökt själva i 3år, testat kinesisk medicin och gjort 1IVF försök är vi äntligen gravida...

RSS 2.0