Svamp!

Jag blir så trött på detta eviga analyserande! 
Som jag har sagt flera gånger så hoppas man alltid när man märker en förändring i kroppen! Och det är så jobbigt att hoppas för i över 2år har jag hoppats mer eller mindre. 
Och nu har jag lyckats få svamp. Känns fruktansvärt måste jag erkänna. 
Och så googlar jag för att få info om det och hittar att det kan vara ett gravidsymptom. 
Jag vågar inte tro på det, men hoppas gör jag barrskog jag vill eller inte. Samtidigt som jag slår på mig själv för att jag är så dum att jag hoppas än en gång. 
Jag önskar bara så förbaskat mycket att det är vår tur snart. 

Jag håller mina tummar så hårt jag bara kan!!!! 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mindromomettbarn.blogg.se

Vår dröm om ett barn... Efter att ha försökt själva i 3år, testat kinesisk medicin och gjort 1IVF försök är vi äntligen gravida...

RSS 2.0