Region skåne RMC

Nu har vi fått en ny kallelse till RMC (Reproduktionsmedecinskt centrum)
Vår nya tid är 10 oktober. Vi har fått en tid hos Krzysztof Oleszczuk som är läkare. Ska jag vara helt ärlig så vet jag inte om det är en man eller kvinna men jag tänker att det låter som en polsk variant av Kristoffer så antagligen en man. Jag tror inte det finns fler undersökningar att göra nu för vi har gjort allt och två gånger till och med eftersom det blev en "omväg" eller genväg det vet vi iof inte, genom cura kliniken. 
Innan vi gick igenom denna snurran med barnlöshet och så så var det värsta jag visste i hela värden och gå till gynekologen, och då ska vi inte snacka om manliga.
Nu, så många besök efter med manliga så har jag vant mig. Men får jag välja så hade jag fortfarande valt en kvinlig, det känns bättre helt enkelt.
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mindromomettbarn.blogg.se

Vår dröm om ett barn... Efter att ha försökt själva i 3år, testat kinesisk medicin och gjort 1IVF försök är vi äntligen gravida...

RSS 2.0