Inställt

Idag ringde Calles kollega Carin och ställde in tiden idag. Jag blev mycket besviken för jag hade sett så mycket fram emot att komma dit. Men jag förstår ju också att alla är människor och ibland blir det fel helt enkelt. 
Men jag skickade ett sms om statusen på min kropp och därefter ringde Calle upp och hade en hel del frågor för att komplettera. Jag undrar varför han frågar så mycket frågor men jag är för feg för att fråga varför han ställer dem eller var han vill komma.
Men jag förstod iaf att det var örterna som hade gett mig svamp och han bad mig ringa nästa gång så skulle jag få en dunderkur med örter för att få bort det istället för att använda pevaryl.
Vi har iaf fått en ny tid på måndag. 

Såhär ser det ut på Wallmarks örtmedecin och akupunktur. 
Och denna gången fick jag en ny örtblandning. 

Gott smakar det verkligen inte men denna smakade iaf mindre vidrigt 
Man ska vara glad för det lilla säger dem ;) 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mindromomettbarn.blogg.se

Vår dröm om ett barn... Efter att ha försökt själva i 3år, testat kinesisk medicin och gjort 1IVF försök är vi äntligen gravida...

RSS 2.0