Ägglossning


Än har den glada gubben på ägglossningsstickan inte visat sig. 
Idag är jag på dag 16 så jag borde ha fått utslag på Stickan. 
Temperaturhöjning har jag fått men bara från 36.5 till 36.7 
Jag trodde ändå att den stegringen skulle vara lite högre, men egentligen spelar väl kanske inte det så stor roll eftersom man ändå ser en höjning. 
Jag tar temperaturen varje morgon så fort klockan ringer, utan att röra mig en millimeter. Kanske därför det är så exakt på graden varje dag. 
Sekretet i underlivet har heller inte blivit mer elastiskt. Så jag undrar om ägglossningen uteblir? 
Hm... Vi ska till Calle Wallmarks örtmedicin på onsdag så vi får se vad han säger. 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mindromomettbarn.blogg.se

Vår dröm om ett barn... Efter att ha försökt själva i 3år, testat kinesisk medicin och gjort 1IVF försök är vi äntligen gravida...

RSS 2.0