Region skåne RMC

Tidigt imorgonbitti är det dax att bege oss till RMC i Malmö.
Med lite blandade känslor måste jag medge.
Det är så himla konstigt att känna såhär. För nu känns det som att det är så nära, för på ett eller annat sätt måste det väl ändå gå.
Sen tror jag i och för sig inte att dem som är ofrivilligt barnlösa hela livet någonsin tänkte att det skulle vara just dem som skulle vara det. Jag tänker att det är så himla märkligt. För det finns så många som inte vill ha barn, och det finns så fruktansvärt många som tar bort barn, varför kan inte "gud" bara vara lite snäll och fördela det lite bättre, jag menar vill inte någon ha barn men ändå kan så finns det så himla många som skulle vara så glada för att få uppleva det som dem skulle kunna få uppleva men valde att avstå.
Nåja, det är inte så mycket att göra åt för verkligeheten är som den är helt enkelt.
 
Jag vet inte om jag har skrivit om det innan men vi skulle se en film som heter IVF-skolan som RMC har gjort, den skulle man titta på innan man kom, och jag har redan sett det en gång men tänkte att jag skulle se den en gång till för att det ska vara färskt inför imorgon, just nu har det ju varit så himla mycket fokus på örterna.
 
här är länken till filmen...
http://www.skane.se/sv/Webbplatser/Skanes-universitetssjukhus/Om-Skanes-universitetssjukhus/Filmer-om-SUS/For-patienter/IVF-behandling-RMC-Malmo/
 
och på tal om örterna så har vi idag kokat nya örter som faktiskt smakade helt okej. Så nu ber vi till högre makter (än en gång;)) och hoppas att mensvärken uteblir nästa gång.
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mindromomettbarn.blogg.se

Vår dröm om ett barn... Efter att ha försökt själva i 3år, testat kinesisk medicin och gjort 1IVF försök är vi äntligen gravida...

RSS 2.0