Provocerande!!!!!!

En bekant till mig är gravid. 
Hon uppdaterade idag sin facebookstatus. 

Jag blev så in i helvetes förbannad! 
Jag kommenterade.
"Och jag hade dött för att byta" 
Ingen smajlis ingenting. 
Hon menade på att jag inte ville ha hennes svullna fötter. 
JO, jag hade hellre haft hennes svullna fötter, hellre tappat allt mitt hår, hellre fått sopa hela Malmö stad för hand, hellre sälja min salong, hellre var tvungen och fly landet. Listan kan göras för jävla lång! 

Älsklingen skrev precis sms om att jag inte borde bli så provocerad. Men det tänker jag visst bli! Jävigt förbannad tänker jag bli så det kan gå över sen. 
Mitt liv är mina känslor och ingen annans. 
(Ja lixom hennes känslor till hennes jävla vin) ja, vi har olika problem absolut men jag anser att ett liv e fan så mycket mer än ett glas jävla vin!!!!!!!!!
😡



Kommentarer
Anonym

Du catja, du har så jävla rätt!! Hade en vän som var gravid när jag kämpade som mest o hon påminde mig varje dag att hon var gravid på samma sätt som här!!
Fuck off hade jag lust att säga!!!!
Kram marie

2013-10-25 @ 19:47:18


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mindromomettbarn.blogg.se

Vår dröm om ett barn... Efter att ha försökt själva i 3år, testat kinesisk medicin och gjort 1IVF försök är vi äntligen gravida...

RSS 2.0