Min dag.

En händelserik dag får man verkligen säga.
Dagen började med att en vän berättade att hon var gravid. Det är tredje gången hon är gravid på den tiden som vi har försökt. Och än en gång blir jag ledsen för vår skull. Jag hade gjort vad som  hellst för att stå där i hennes skor.
Det är en märklig känsla när man försöker bli gravida som vi och människor i ens omgivning hinner få både ett och två barn.
Konstigt för deras liv forsätter och växer och vårt står lixom still. Still på många sätt, men det växer på många också.
 
Vi har varit hos Calle idag.
Det första han säger när han ser oss är "Fan,R***** en stor eloge till dig som alltid följer med, det är inte ofta jag ser det för oftast kommer kvinnorna själva"
Jag älskar honom för det.
Vi gör ju faktiskt denna resan tillsammans och den mån det går så vill man ju vara där för varandra.
Calle har ändrat mina örter igen, vi fick en ägglossningsblandning som jag ska börja med idag.
Han säger väldigt mycket kloka saker den där Calle och idag så visste han tillomed mer om mig själv än  vad jag själv visste, för han frågade om min oro, och jag svarade att jag inte hade någon. Men efter någon timme så kom jag på vad det var. Lite läskigt faktiskt.
Han sa en hel del andra kloka saker idag också som var slående. Men jag har så svårt för att återberätta saker så nästa gång ska jag spela in honom. =)
Han har även stimulerat ägglossningen med sina nålar idag och rekomenderade oss att vara "spontana" ikväll.
Så nu vet ni vad jag ska göra nu!
:D
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mindromomettbarn.blogg.se

Vår dröm om ett barn... Efter att ha försökt själva i 3år, testat kinesisk medicin och gjort 1IVF försök är vi äntligen gravida...

RSS 2.0