Drömmar

Jag brukar nästan aldrig drömma så jag kommer ihåg det vilket jag tycker är skönt för när jag väl drömmer så brukar drömmarna bara vara dåliga och hänga fast vid en några dagar. 
Jag tror att örterna har satt igång min kropp även i drömmarnas värld. Vilket är lite jobbigt faktiskt. 
För någon natt sen drömde jag att jag höll på att bli våldtagen om två män men jag använde min envishet och sprang och sprang och tillslut gick det så fort att jag lyfte från marken och började flyga. Men jag var helt svettig och slut när jag vaknade. Jag hade nog haft värsta träningspasset där i drömmen. 
Men tack och lov var det bara en dröm. 
Jag ska fråga Calle nästa gång (på onsdag) om det skulle kunna vara örterna. 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mindromomettbarn.blogg.se

Vår dröm om ett barn... Efter att ha försökt själva i 3år, testat kinesisk medicin och gjort 1IVF försök är vi äntligen gravida...

RSS 2.0