2dagar kvar...

Då har vi varit hos Calle igen på Wallmarks örtmedecin och akupunktur.
Det var väldigt possititvt idag måste jag säga och det kändes både skönt och bra att se och veta att det går åt rätt håll. Mina temperaturer har varit jättebra denna cyklen och det är ett STORT framsteg med tanke på hur min förra såg ut. Så min temperatur ligger fortfarande högt vilket är possitivt.
Han kände även på min puls och sa att det var jättebra och anmärkte inte på varken oro eller ångest som han har gjort innan. Jag är nog en ganska orolig själ överlag och oroar mig gärna för saker som inte har hänt eller ibland inte ens kommer hända. Men jag har verkligen försökt att inte oroa mig för hur det än är så kan man inte påverka allting som händer runt en, en del saker kan man men dem saker man kan påverka behöver man ju inte oroa sig för eftersom man kan påverka dem och ändra utgången. Saker man däremot inte kan påverka och oroar sig för kan man ju ändå inte göra något åt, så därför gör man bäst i att med hela sitt hjärta försöka ge sin oro till änglarna.
Sen har Calle ändrat örterna igen och sen har jag fått en extra blandning så OM jag får mens på fredag så ska jag direkt koka dem örterna och ta dem för min mensvärk istället. Förhoppningsvis hinner det lindra smärtan lite.
Anledningen att man inte kan ta dem innan  mensen kommer det är för att dem rensar ut sytemet, och sitter där ett litet befrukat ägg så kommer det med i utrensningen och det vill man ju verkligen inte riskera.
Nålarna som Calle satt idag satt han för och stimulera min mage ifall att jag är gravid. så idag satt han en hel radda i mina lår som  gjorde ont så in i helvete och nu har jag som träningsverk i benen. (Grym känsla när man inte ens har varit på gymmet?;))
 
Nåväl, beräknad mens är på fredag altså den 1/11 men OM den ska komma så hoppas jag att den är en dag sen så den kommer på lördag när jag är ledig för det är så fruktansvärt att stå och jobba en hel dag med kunder och knappt kunna stå upprätt av smärta.
 
HÅLL TUMMARNA NU!!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mindromomettbarn.blogg.se

Vår dröm om ett barn... Efter att ha försökt själva i 3år, testat kinesisk medicin och gjort 1IVF försök är vi äntligen gravida...

RSS 2.0