Ont och trött...

Vaknade 04 av menssmärtor. Gick upp och värmde min vattenflaska, trogen citodon, drack örterna från Wallmarks örtmedicin och hick och la mig. 
Vaknade igen 06.15 av smärtor, gick upp värmde nytt vatten, tog en citodon, gick runt i lägenheten och undrade var jag skulle ta vägen, bestämde mig för att försöka somna om trots smärtorna. 
Men när jag kom tillbaka till sängen så vaknade älsklingen och kramade om mig tills jag somnade om. 

I förmiddags var jag ute och gick med en väninna och sen stack jag och tränade, och medans jag tränade väntade hon hos mig för hon skulle fixa mina naglar sen. När jag kom hem kom jag hem till detta 

Altså jag dog! Hon hade redan gjort min dag för att hon kom hem till mig och gjorde mig fin och sen handlar hon dessutom blommor och choklad och skriver ett fint kort.
**tacksamhet**glädje**vänskap**
Även om jag återigen ligger i soffan med min värmekudde och kvider så ler jag över denna underbara gest, dessutom njutande på ett mumsigt choklad. 
Tack min Annis ❤



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mindromomettbarn.blogg.se

Vår dröm om ett barn... Efter att ha försökt själva i 3år, testat kinesisk medicin och gjort 1IVF försök är vi äntligen gravida...

RSS 2.0