Mår illa!

Idag har vi varit hos Calle igen på Wallmarks örtmedicin.
Det gick bra och han satte nålar och så som vanligt, idag satt han dem som ska stimulera ägglossning eftersom det är dax nu i dagarna (eller imorgon om den är som vanligt)
 
Dagen började med att jag försökte dricka mina örter men det är precis som kroppen är så in i helvetes trött på örterna att det bara tar emot, så jag kräktes två gånger för skiten inte ville ner...
Efter att ha samtalat lite med Calle sa han att han skulle ändra lite för det inte skulle smaka så äckligt.
Han påtalade även stressen igen och menade på att jag borde stressa ner. För även om det bara var en "liten" grej i det stora hela så menar han på att eftersom min högsta önskan och vårt gemensamma mål just nu är att skaffa barn så borde jag sätta jobbet åt sidan lite för att nå mitt mål om min kropp nu mår bättre av det, sen när jag väl är gravid så kunde jag göra vad jag ville för då var jag redan det, men det är nu jag är i det känsliga stadiet.
Men jag har lite svårt att stressa ner innan jul.
Innan julen är det ju så mycket och göra såväl i salongen som med julbord, födelsedagar, lucia, handla julklappar, planera nyårsafton som vi tänkte ha hemma hos oss och så vidare.
 
ÖÖÖÖÖH nu sitter jag här och mår illa som fan och känner för att kräkas hela tiden av lukten på dem nya örterna.
Jag hoppas att varje månad ska vara den sista. så även denna.
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mindromomettbarn.blogg.se

Vår dröm om ett barn... Efter att ha försökt själva i 3år, testat kinesisk medicin och gjort 1IVF försök är vi äntligen gravida...

RSS 2.0