Födelsedagskalas




Idag har vi haft kalas här hemma för jag fyller år på onsdag! Jag har bakat sen en vecka tillbaka och dukningen gjorde jag dagen innan. Allting smakade så himla gott och alla var nöjda och glada. Och gladas av alla var nog jag! Jag kan inte minnas sist när hela mim familj var samlad och hade det såhär bra. Jag är så stolt och glad och lycklig och kommer leva på detta lääänge!
Pricken över iet hade såklart varit och meddela ett tillskott en sådan här dag, men vem vet, till julen kommer det ett tillfälle till, jag håller tummarna! Tack för världens bästa dag, världens bästa familj! ❤


Kommentarer
Anonym

<3 <3 <3

2013-11-18 @ 15:07:43


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mindromomettbarn.blogg.se

Vår dröm om ett barn... Efter att ha försökt själva i 3år, testat kinesisk medicin och gjort 1IVF försök är vi äntligen gravida...

RSS 2.0