"Äntligen"

Nu har jag fått tid för kontrastultraljud. Bättre sent än aldrig?
Och igår när jag skulle hämta ut antibiotika som gynekologen hade skrivit ut som man ska ta innan så hade han tydligen missat att göra det, färden stackars tjejen på Apoteket såg helt frågande på mig när jag försökte hämta ut något som inte ens existerade.
Så imorgon ska vi köra dit innan jobb och hämta receptet eftersom dem tydligen inte var modern nog att skocka det elektroniskt.
På måndag gör den kontrasten.
Usch... Känns äckligt.
Sjukt att man har längtat för det kanske kan få en att bli gravid, men samtidigt så fruktansvärt för det är äckligt när dem är inne och rotar...
Nåväl...
GODNATT



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mindromomettbarn.blogg.se

Vår dröm om ett barn... Efter att ha försökt själva i 3år, testat kinesisk medicin och gjort 1IVF försök är vi äntligen gravida...

RSS 2.0