Afterwork

Var på afterwork med en kompis idag och supersale spelade lite härliga låtar på uteserveringen. Riktigt trevligt var det.
Kände att det skulle bli skönt att komma hem för det blev lite kallt framåt kvällen.
Men när jag väl klev in innanför dörren kände jag mig så himla ensam.
Jag har svårt för att inte göra någonting, helt ensam.
Man kanske borde öva sig men jag känner hellre att jag inte utsätter mig för dem situationerna istället då.

Min sambo jobbar natt hela helgen.
Ska se om jag kan försöka sova lite för jag har svårt för det när han jobbar sent.
Men jag gör ett försök!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mindromomettbarn.blogg.se

Vår dröm om ett barn... Efter att ha försökt själva i 3år, testat kinesisk medicin och gjort 1IVF försök är vi äntligen gravida...

RSS 2.0