Två bröllop och ett dop

Jag älskar högtider.
Jag tycker det är roligt att fixa och piffa och klä upp sig är sååå skoj!
Vi ska på två bröllop och ett dop i sommar och jag har just beställt kläder inför festligheterna.
Klänningen till dopet tänker jag att jag kanske ska matcha med lite färg men då jag inte är så jättemycket för färgskarpt så får det nog bli någon mer nertonad färg.
Ska bli himla kul.
För bara 200kr syr lightinthebox upp klänningen efter dina egna mått. Vilket jag verkligen tyckte att det var värt. Så nu längtar jag tills det kommer!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mindromomettbarn.blogg.se

Vår dröm om ett barn... Efter att ha försökt själva i 3år, testat kinesisk medicin och gjort 1IVF försök är vi äntligen gravida...

RSS 2.0