Negativt

Jag var tvungen att ta ett gravtest till för att kolla om bag var gravid. Denna gången tog jag ett clearblue för jag tycker dem är lätta att avläsa. Antingen är man gravid eller inte. Om man ska tolka ev streck, vänta tillräckligt länge är det nog större risk att det blir tokigt.
Jag gjorde ett test, precis efter alla konstens regler och det visade negativt. Som ett slag i ansiktet!!
Varför,varför varför kommer då inte mensen?
Har googlat ämnet lite och många skriver att dem varit med om samma och vissa har visat sig varit gravida sen och vissa har fått sin mens.
Men min mens har aldrig varit såhär sen.
FaanDå!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mindromomettbarn.blogg.se

Vår dröm om ett barn... Efter att ha försökt själva i 3år, testat kinesisk medicin och gjort 1IVF försök är vi äntligen gravida...

RSS 2.0