Förhoppningar

Mensen har fortfarande inte kommit. Vilket känns sjukt. Jag tog ett gravtest igår för att slippa undra, det visade negativt. Men min mens kommer alltid dag 27 eller 28 och idag är det 29, ingen mens och inget positivt test.
Man blir knäpp av att inte veta. Nackdelen är att man hinner hoppas och tänka på tok för mycket när mensen inte kommer.
Messade älsklingen, han blir livrädd när jag hoppas för mycket för han vet att jag blir helt förkrossad sen.

Jag ska iaf passa mina tre Gud-barn idag och det ser jag så mycket fram emot. Dem 3finaste tjejerna i världen!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mindromomettbarn.blogg.se

Vår dröm om ett barn... Efter att ha försökt själva i 3år, testat kinesisk medicin och gjort 1IVF försök är vi äntligen gravida...

RSS 2.0