När man inser att man inte drömmer.

Det är inte så självklart för alla... men snälla omgivningen, tänk på vad ni säger.
 
Idag har jag varit och lämnat bodprov.
Tjejen som tog provet tog det snabbt och lätt. Jag tackade för hjälpen.
Hon tittade mig i ögonen och sa "lycka till"
Jag såg att hon verkligen menade vad hon sa och jag fick svälja hårt.
När jag cyklade hem kom jag på, jag måste börja skriva ner denna resan. För jag vet att det finns många där ute som har det likadant. Ensam är aldrig stark.
 
Vår resa börjar här. Vill du vara med.?


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mindromomettbarn.blogg.se

Vår dröm om ett barn... Efter att ha försökt själva i 3år, testat kinesisk medicin och gjort 1IVF försök är vi äntligen gravida...

RSS 2.0