Jag är...


Jag är 27år gammal (om 6dagar)
Jag är 174cm lång och väger 68kg (ibland lite mer och och iband lite mindre)
Jag äter en hyvsat nyttig allsidig kost, snusar inte och röker inte.
(Okej, jag har snusat men jag slutade för några månader sen med tanke på att vi ville bilda familj och när det inte gick kännde jag att jag var tvungen och göra vad jag kunde för att öka chanserna och alla vet ju att nikotin kanske inte är det absout bästa för kroppen vare sig man försöker bli gravid eller inte. 
Jag köpte en skiva som heter snusfri på en timme.
Med Malte Lange. Och helt ärligt... Kan jag sluta snusa kan ALLA sluta.
Men denna ljudboken ville jag inte mer. Att gå från 2dosor rapé port OM DAGEN, till att varken ta nikotintuggumi eller snusa nikotinfritt, det trodde jag aldrig om mig själv. Men det funkade, verkligen!)
Jag är ute och powerwalkar några gånger i veckan för att det e frigörande för själen och även bra för kroppen.
Jag har ett jobb som jag älskar att gå till.
 
Ja, jag är en helt vanlig tjej för jag förstår att ni undrar...
 
 
Jag bedårar, beundrar och älskar min sambo. Och med eller utan barn vill jag vandra genom livet med honom, möta erfarenheter och växa som människor och när slutet är här ska jag vara universum evigt tacksam över allt vi har fått uppleva.
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mindromomettbarn.blogg.se

Vår dröm om ett barn... Efter att ha försökt själva i 3år, testat kinesisk medicin och gjort 1IVF försök är vi äntligen gravida...

RSS 2.0