Ledighet!

Jag vet inte om man är ledig påriktigt när man är egenföretagare. Så vi har kört lite saker till tippen från salongen och sen överraskade min älskade mig med en kabeltrumma som jag varit på jakt efter sen länge. Han hade dessutom slipat och börjat måla den. 

Jag ska ha den som bord i salongen som går i shabby chic stil, den vi har är inte klockrent för när vi serverar kunderna kaffe och kaka på en liten bricka så kan man inte balansera brickan på det nuvarande bordet. Så detta blir perfekt! 😁
Nu befinner vi oss i Blentarp i svärföräldrarnas hus, dem är i Småland så då passar vi på och leka lantisar och njuta av naturen och en härlig trädgård! Sen grillade vi idag också, det är ju också en sån sak man inte kan göra när man bor i lägenhet så vi passar på! 
Fläskfilé,majskolvar, halloumi! Mums! 








Hungergames är också med och jag är i sista boken nu, så galet bra!
Nu ska vi njuta här i några dagar och glömma rum och tid! Du&Jag


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mindromomettbarn.blogg.se

Vår dröm om ett barn... Efter att ha försökt själva i 3år, testat kinesisk medicin och gjort 1IVF försök är vi äntligen gravida...

RSS 2.0