Söndag och V.37

Idag känner jag mig extra tacksam att jag får vara gravid...
En blogg jag följer har precis gjort sitt tredje och sista ivf försök och misslyckats. Dom påbörjar sin adoptionsprocess nu. Jag tycker det är fantastiskt att den möjligheten finns, men blir förbannad över hur bökigt och dyrt det är med tanke på hur många barn det finns där ute som behöver kärlek och en familj att komma till. 
Jag är så himla glad och tacksam att vi lyckades, att jag får uppleva och vara med om detta. 

Idag går vi in i v.37 och jag har två långs veckor kvar på jobbet känns det som. Jag skulle inte vilja vara hemma, men samtidigt är det tungt att jobba nu. 
Har trappat ner på det lite så det hjälper ju såklart fysiskt även om det inte är bra rent ekonomiskt eftersom jag är egen företagare. 

Vi har en hemmafixardag idag, jag har satt upp pompoms ovanför skötbordet som kan hänga och dingla när man byter blöja så lilleman har något att titta på. 

Tyckte det blev riktigt bra. 

Har även slipat lite på Astons bokstäver som är i rummet så vi gjorde så istället för att måla dom. 



En liten fjäril fick vara med och vårpiffa det hela lite 😜

Min sambo var shoppingsugen idag så på vår lilla fixarrunda shoppade han en fönsterputs maskin som ligger på laddning för att snart kunna göra sitt jobb. 

Nu börjar magen kurra så det är dax för mig att fixa något att äta. 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mindromomettbarn.blogg.se

Vår dröm om ett barn... Efter att ha försökt själva i 3år, testat kinesisk medicin och gjort 1IVF försök är vi äntligen gravida...

RSS 2.0