Lite kalasande!

Min sambo fyllde år i lördags. Det firades med att han fick 90minuters thaimassage på dagen och avslutades med en runda i det fina vädret, en öl på lilla torg och filéfrossa på rådhuskällan. 
Dagen efter kom våra familjer på sopplunch och fika och jag hade fixat soppan och sambon bakat både chokladbröd och tårta. 

Riktigt kreativ måste jag säga och god var den också. 😊
Jag älskar att fixa tillställningar och bjuda hem folk, jag tycker det är mysigt. Och det är inte ofta man får äran att samla hela familjen så varför inte passa på när någon fyller år. 🎈
Förutom thaimassage fick älsklingen en tagg till sitt halsband där det står Aston på. Han har redan en tagg där det står Du & Jag på som han fick på sin första födelsedag som vi var tillsammans på. 
Nu är hela familjen runt hans hals... Han, jag och vårt älskade efterlängtade barn. ❤️


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mindromomettbarn.blogg.se

Vår dröm om ett barn... Efter att ha försökt själva i 3år, testat kinesisk medicin och gjort 1IVF försök är vi äntligen gravida...

RSS 2.0