Lite shopping...

Hade en supermysig dag med mamma igår. Hon följde med till barnmorskan på morgonen och lyssnade på lillkillen och grät en tår eller två. Han ligger fortfarande med huvudet ner men är inte fixerad och min kurva såg helt perfekt ut sa barnmorskan och jag följer precis medelsvensson! 👍

Sen var vi på emporia och shoppade lite och jag fick en jättefin klocka som jag har på mig idag. Älskar den!! 


Sen gick vi på fotvård vilket var helt gudomligt och på kvällen avslutade jag med en ansiktsmask. Så nu känner jag mig nästan som ny! 😊

Ikväll är det dax för andra delen av föräldrakursen. Den var faktiskt väldigt bra så det ska bli roligt och gå idag igen. Vi pratar inte om föräldraskapet som jag trodde man skulle göra utan om förlossningen. Och fick se en jättefin film... Och både jag och min sambo kunde inte hålla tillbaka tårararna. 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mindromomettbarn.blogg.se

Vår dröm om ett barn... Efter att ha försökt själva i 3år, testat kinesisk medicin och gjort 1IVF försök är vi äntligen gravida...

RSS 2.0