Jag trodde väl det!

Motgång igen, ingen behandlingsstart för vår del. Men sjuksköterskan som ringde sa att vi får förtur nästa omgång och att hon skrivit en anteckning nu om att vi nekats. 
Men nu har RMC stängt under sommaren så nästa gång vi kan ringa är nästa mens efter den 24/7 så det blir någon gång i början av agusti då. 
Vi ska göra det korta protokollet så jag börjar direkt med sprutorna.


Nu ligger jag här och njuter i svärföräldrarnas trädgård och fantiserar om att det springer en liten, barfota i det gröna gräset, och försöker föreställa mig lyckan. 
Jag är lycklig nu med, älskar mitt jobb,min man, min omgivning mig själv men när vi blir en familj blir livet komplett. 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mindromomettbarn.blogg.se

Vår dröm om ett barn... Efter att ha försökt själva i 3år, testat kinesisk medicin och gjort 1IVF försök är vi äntligen gravida...

RSS 2.0