Cirkusfest



Cirkusfest! Så himla roligt med temafest och utklädnad! Jätteseriösa inbjudningar vilket innebär en jätteseriös fest, det skulle inte förvåna mig om festen var i ett cirkustält också. 
Det är min barndomsväns sambo som fyller 30, och hans syskon 20 och 25, 
Blir ett brett spann i åldrar. 
Men jag har ju såklart ett litet problem, har börjat kika på maskeradklädnad, den jag har fastnat mest för är denna grymt coola zebran. 



MEN.... Festen är 16/8, då har vi (om allt går som det ska denna gången) fått ett litet embryo inplanterat i mig, vilket innebär att jag kommer vara svullen av hormoner och känna mig gravid, och en så tajt utstyrsel i kombination med svullen mage och att jag inte dricker en endaste droppe alkohol kan innebära obekväma frågor som jag absolut inte är sugen på. Men det tråkiga är att alla roliga dräkter jag har hittat är just tajta. 
Men jag får leta vidare helt enkelt, och ringa min barndomsvän och förklara att vi då har gjort vårt första IVF försök. 
Jag känner mig faktiskt lite exalterad och förväntansfull och har faktiskt börjat längta. 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mindromomettbarn.blogg.se

Vår dröm om ett barn... Efter att ha försökt själva i 3år, testat kinesisk medicin och gjort 1IVF försök är vi äntligen gravida...

RSS 2.0